diiaannaav

Alla inlägg den 15 september 2013

Av Diana Magdalena - 15 september 2013 18:43

Hejsan bloggen, nu startar jag min första uppdatering med "Smoothie" jo därför att jag tyckte att min förra blogg var trist att jag bra skrev vad jag gjorde varje dag så nu tänkte jag skriva om lite allt möjligt/olika.



?Smoothie?
Här är tre olika smaker som på jorgubbe, kiwi, banansmak. Dom verkar hur goda som helst men jag har aldrig testat "Kiwi" jag hade gärna gjort det men jag tycker det verkar så surt eftersom om man äter en kiwi så är dom sura så skaver det i tungan på en iallafall på mej..Men jordgubbsmaken tycker jag att alla borde testa den ifall ni inte testat, ni kanske inte gillar jordgubbar så då är det lite svårare att testa men isåfall testa någon annan smak som t.ex banan. Den är jätte god! Men kiwi smak tror jag borde testa. Någon som har testat den?
Iallafall det va lite om Smoothie, kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards